Antal besökare

besöksräknare

lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!

Snart har jag tillbringat längre tid i soffan på två dagar än vad jag gör på en månad. Men vad ska man göra när man är sjuk:)? Feber och en hals som låter som jag vet inte vad!!

Att det är nyår gör mig inte ett dugg. Att jag är sjuk stör mig oerhört mycket mer. Jag vill kunna träna, prova min nyinköpta pulsklocka och vara ute och fotografera fyrverkerierna ikväll.

Men det är bara att gilla läget! Jag funderar på om jag orkar göra något annat än smörgås och te till middag. Jag kanske slår på stort och lagar varm middag, haha!!

Gott Nytt År alla härliga där ute..

Jag har skrivit mina nyårslöften och ser fram emot ett innehållsrikt och spännande 2012! Mycket nya saker på gång!!
Tjohooo!!
(Nej, bilden är så klart inte från idag. Nu ligger jag i min One Piece i soffan, osminkad och oduschad. Naturligt fräsch alltså:))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad snygg du är! Gott nytt år skönheten!

BJ sa...

olalala vem kan motstå dig snygging. spelar ingen roll om du är sminkad eller ej du är alltid lika snygg.
Hoppas du blir frisk snart.
Gott Nytt År Beauty

BJ