Antal besökare

besöksräknare

fredag 18 maj 2012

Mys med familjen!

Onsdag kväll slutade med att min bror med dotter Filippa, 6 år, sov över hos mig. Väldigt mysigt hade vi!

Igår var jag på en oförglömlig tjejfest i den sörmländska skärgården. Med lekar och skratt tillbringade vi halva natten uppe. Det var länge sedan jag skrattade så mycket under så många timmar. Tack tjejer!

Dagen har börjat lugnt och avslutas förmodligen lugnt med en bra film ikväll. Innan ska jag ut i terrängen och springa lite. Jag funderar på att anmäla mig till ett milslopp i sommar så nu är det träning som gäller.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, oj vad många och härliga skratt under samma kväll! Tack själv, underbara du!!
Kraaam!

Anonym sa...

Det är klart att du ska anmäla dig till ett lopp i sommar. Du får ta upp din moders fallna mantel när det gäller att springa millopp.(10 år) Det blev en hel del lopp.Det var jätteroligt!!!!!
Lycka till
M