Antal besökare

besöksräknare

tisdag 17 januari 2012

Mycket att stå i nu!

Hej!

Det är mycket nu som händer överallt. Studier(juridisk översiktskurs) på heltid, arbete på heltid och träning på kvällarna....pust!gärna 35 timmar/dygn nu tack!!

Jag gör ett försök och ger allt nu i två månader!minutiös planering och inget skit däremellan så kan det kanske gå:)!

Håll tummarna, snälla!

Ska försöka att uppdatera lite bättre.
Förresten så mår foten bättre och bättre. Går ganska normalt nu, dock lite upp och ner beroende på vad jag har gjort dagen innan. Vila är bra ibland också:)! Jag har en dröm om att kunna springa i slutet på februari..låt mig få drömma:)! Jag ska klara det också!

Nu blir det handboll och en, förhoppningsvis, seger till Sverige!

Funderar lite på min frisyr. Inte hur utan vart jag ska gå!

Inga kommentarer: