Antal besökare

besöksräknare

tisdag 17 maj 2011

Pro-Am på Ven i storm och gapskratt!


På väg till färjan


Lars-Bertil på fyrans tee!


Storm!



Tack Lars-Bertil, Lars och Paul för en fantastiskt rolig dag på Ven. Mycket skratt, otroliga slag, storm, ilska, frustration och glädje. Allt man kan tänka sig på en lyckad pro-am.

Vi startade på hål sex idag, en kort par 3a. För att känna på stämningen från start så frågade jag om vi var taggade för att vinna tävlingen.
-Självklart! fick jag till svar. När vi sedan låg på en 10e plats av 11st lag efter första varvet fick även vi inse att vinsten var för långt bort. Vi satte upp som mål att komma top 7. Vi slutade 8a. Hahaha!

Jag har i alla fall haft superskoj idag. Golfen gick faktiskt helt ok. Jag lyckades göra fyra birdies sista sex hålen och fick en bättre känsla på slutet. Banan är tuff, det finns lätta lätta hål men även svåra svåra hål:)! Det blir en utmaning denna vecka och det ska bli kul att tävla igen!

Tack KPMG för en fantastisk middag på Turistgården. Toastskagen till förrätt och ryggbiff på en lavasten med klyftpotatis, bea och vitlökssås. Helt i min smak! Yammi, även denna kväll! Ännu en dag på touren är nu över. Nu blir det läggdags och snart tävling igen.

Sov gott!


Ryggbiff på en lavasten som hade en temperatur på 440grader. Superhot!!


Från färjan hem från Ven!

Inga kommentarer: