Antal besökare

besöksräknare

onsdag 2 september 2009

Hösten närmare sig och fem tävlingar återstår!

Hej!
Efter hemkomsten från Kreta har det varit några tröttsamma dagar. När planet landade 03.30 i måndags morse visste jag inte att resan skulle ta så mycket på mina krafter. Jag åkte bort för att vila upp mig men kom hem helt slut:) Anledningen till detta tror jag dock är den mindre bekväma flygtiden hem. Mycket sova har det blivit dessa dagar och jag börjar känna mig redo inför helgen.

En liten febertopp har jag också slagit till med men jag tror och vet att det kommer att vara borta när jag står startklar på fredag på ettans tee på Landeryd.

Caddiefrågan denna vecka är ganska oklar. Mitt förstahandsval ligger i feber och något andra finns inte.. :) Men det kommer nog att ordna sig det med. Jag har som sagt inte så mycket problem av att gå själv och det var faktiskt ett tag sedan jag gjorde det.

Jag ser fram emot att tävla igen nu när det bara återstår 4 tävlingar plus finalen på Kallfors i oktober.

Håll tummarna för mig att jag blir frisk och att jag sköter mig därute.

Hejsvejs!

Karin

Inga kommentarer: